Handelsbetingelser

Du kan købe varer hosSimon’s Diner Transportable ApS på vores hjemmeside. Alle priser på hjemmesiden www.simon-s.dk er incl. moms, told, afgifter mm.

Du kan fortage enkeltkøb eller abonnement køb. Ved abonnement bestilling vælges leverings-interval når varen lægges i indkøbskurven. Det vil altid fremgå i indkøbskurven om varen er et enkeltkøb eller et abonnementskøb. Efter bestillingen vil du modtage en ordrebekræftelse på mail. Ved abonnementskøb vil du ligeledes modtage en ordrebekræftelse på mail ved hver deadline for afbestilling. 

 

 

Betalingsbetingelser

Ved bestilling af måltidskasser betaler du med dit betalingskort. Vi trækker beløbet onsdag for de bestillinger som leveres søndag i samme uge.

Betaling på vores hjemmeside håndteres af ePay A/S. ePay er godkendt på højeste niveau, jf. PCI 3.0, vedr. opbevaring og formidling af kortdata. Vi har ikke på noget tidspunkt adgang til dine kortoplysninger. Vores hjemmeside er SSL-certificeret. Det betyder, at dine betalingsoplysninger er sikret.

Hos os kan du betale med Visa, Mastercard, JCB, American express og Maestro.    

 

Afbestilling

Hvis du ønsker at ændre eller afbestille din bestilling skal det gøres via telefon eller e-mail senest 4 dage inden levering/afhentning.

Afbestilling af køb på abonnement skal senest foretages inden onsdag kl. 12:00 den foregående uge til en levering.



Opsigelse af abonnement

Har du købt en abonnementsvare, løber abonnementet til vi modtager din opsigelse. Du opsiger dit abonnement ved at kontakte os på telefon eller mail. Du vil efterfølgende modtage en bekræftelse af din opsigelse på mail.


Ændring af kreditkort


I forbindelse med udløb eller blot ønske om at skifte kreditkort. Skal abonnement opsiges og genbestilles.

 

Levering

Alle måltidskasser leveres søndag mellem kl. 09:00 og 18:00 i samme uge som de er bestilt.

Du behøver ikke være hjemme for at modtage måltidskassen. Vi stiller som standard din kasse foran hoveddøren. Bor du i opgang, stilles dine varer indenfor opgangens hoveddør. Har du et sted hvor din kasse kan komme til at stå i læ og skygge f.eks. skur eller carport, så kan du skrive det i kommentarfeltet. Vi leverer din kasse uden kvittering.
 
Alle vores varer er pakket og emballeret så indholdet bevarer deres friskhed og kvalitet. Alle varer pakkes på vores eget lager. Vi sikrer den korrekte behandling både ved pakning og levering.
 
Reklamation

I henhold til dansk forbrugerlovgivning yder Simon’s ingen fortrydelsesret på fødevarer.

Skulle du, mod forventning, modtage en vare der er defekt, har udløbet holdbarhed eller hvis kvalitet på anden måde er beskadiget eller som ikke lever op til forventningerne, bedes du kontakte os på info@simon-s.dk eller tlf.: 42 24 81 62 – så vil vi bestræbe os på at finde en løsning på problemet.

 

Persondatapolitik

Simon’s Diner Transportable ApS indsamler og behandler personoplysninger ifølge gældende lov om behandling af personoplysninger.
Hos Simon’s Diner Transportable ApS prioriterer vi datasikkerhed og fortrolighed højt. Samtidig vil vi gerne give dig den bedst mulige oplevelse, når du bruger vores hjemmeside. Derfor indsamler vi nogle oplysninger, som vi bruger, når du handler i vores webshop, herunder til ekspedering af din ordre og registrere dig til ønskede funktioner m.m., samt til at sende markedsføringsmateriale og anden information om vores produkter og aktiviteter, såfremt du har samtykket hertil. Endelig kan dine oplysninger blive brugt i forbindelse med efterforskning af mistanke om svindel.

De personoplysninger, vi indsamler, er navn, telefonnummer, e-mailadresse, privatadresse og information om dit indkøb. Af sikkerhedsårsager gemmer vi ikke betalingsoplysninger i vores database.

Vi indsamler din e-mailadresse blandt andet for, at vi via e-mail kan sende dig en ordrebekræftelse samt informere dig, når din ordre er afsendt. Vi videregiver kun dine oplysninger til vores samarbejdspartnere, som fx fragtfirmaer. Simon’s Diner Transportable ApS behandler personoplysninger til markedsføringsformål ifølge den gældende lovgivning, herunder kravet om indhentning af samtykke før udsendelse af elektronisk markedsføring. Kunde og ordredata er beskyttet ved kryptering under transmission og den efterfølgende opbevaring. Simon’s Diner Transportable ApS bruger Secure Socket Layers (SSL), branchestandarden for overførsel af information til at bearbejde dine ordre.

Du har ret til, ved forespørgsel, at få oplyst, hvilke oplysninger vi har registreret om dig, og gøre indsigelse mod en registrering i henhold til persondataloven. Hvis oplysningerne er forkerte, ufuldstændige eller irrelevante, har du ret til at få oplysningerne rettet eller slettet. Simon’s Diner Transportable ApS gemmer personoplysninger og relevante købsdata i 5 år i henhold til bogføringspligten.

Hvis du vil have mere information eller ændre dine oplysninger, er du velkommen til at kontakte os.

Du kan enten skrive til os på adressen:

Simon’s Diner Transportable ApS,
Thomas Olesen Løkkens Vej 2
9200 Aalborg SV
telefon: +45 42 24 81 62
info@simon-s.dk

GDPR - PERSONDATAFORORDNINGEN

Hvilke data har vi på dig?

De data vi indsamler er typisk dit navn, din adresse, din mailadresse og telefonnummer i forbindelse med et køb i vores webshop (disse oplysninger er indtastet af kunden selv).
Når du skriver dig op til vores nyhedsbrev, indsamler vi din mailadresse.

Hvad er formålet med disse data?

For at kunne opretholde og sende din bestilling/nyhedsbreve til dig, er det nødvendigt at indhente disse data. Disse data vi indsamler, kommer udelukkende fra det, du som bruger af Simon’s Diner Transportable ApS's webshop, indtaster ved din bestilling i vores webshop og/eller hvis du skriver dig op til vores nyhedsbrev.

Kan jeg få indsigt i mine data?

I henhold til persondataforordningen har du som kunde ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi har liggende i vores database. Hvis du ønsker at benytte dig af denne ret til oplysning, bedes du rette henvendelse til: info@simon-s.dk. Vi vil bestræbe os på at behandle din anmodning indenfor 4 uger – max 3 måneder. Bemærk: Retten til indsigt gælder i de fleste tilfælde, men der findes undtagelser, som gælder for særlige situationer. Du kan klage til Datatilsynet, hvis du mener, at du ikke får de oplysninger, som du har krav på efter reglerne om indsigt. Du kan klage til datatilsynet her.


Har du yderligere spørgsmål – er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.